The pathology of English textbooks in high school level from students and teachers” viewpoint


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 The pathology of English textbooks in high school level from students and teachers” viewpoint دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد The pathology of English textbooks in high school level from students and teachers” viewpoint  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی The pathology of English textbooks in high school level from students and teachers” viewpoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن The pathology of English textbooks in high school level from students and teachers” viewpoint :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

Development and production of textbooks is a continuous process, which needs continuous and rigorous research and development. The responsibility for evaluation and approval of materials from Early Childhood Education to high grade, for use in the government schools lies with the official curriculum panels/ committees, Ministry of Education which is the curriculum regulatory body in Iran. This study aims at exploration of textbook evaluation process and exploring shortages of textbooks analysis of the approved textbooks by the ministry of Education. The whole perspective is that there is a need to make the criteria objective with respect to content coverage in relation to curriculum content scope, concept building, cognition level of assessments given in end of chapter exercises, format and design, and binding for its durability.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.