تعهد و وفاداری در فروشگاه های زنجیره ای اتکا با بررسی تاثیر رضایت، اعتماد و ارزش درک شده از نام تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعهد و وفاداری در فروشگاه های زنجیره ای اتکا با بررسی تاثیر رضایت، اعتماد و ارزش درک شده از نام تجاری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعهد و وفاداری در فروشگاه های زنجیره ای اتکا با بررسی تاثیر رضایت، اعتماد و ارزش درک شده از نام تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعهد و وفاداری در فروشگاه های زنجیره ای اتکا با بررسی تاثیر رضایت، اعتماد و ارزش درک شده از نام تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعهد و وفاداری در فروشگاه های زنجیره ای اتکا با بررسی تاثیر رضایت، اعتماد و ارزش درک شده از نام تجاری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

وفاداری به عنوان رفتار آشکار مشتری نسبت به برند خاصی تعریف می شود که در الگوهای خرید مجدد او نمایان است. چنانچه این الگو تکرار خرید به عنوان تکرار واقعی در نظر گرفته شود. در وفاداری برند این رویکرد رفتاری را با اندازه گیری و ارزیابی ساده ای از متغیرهای رفتاری برای پیش بینی رفتار خرید مشتری در آیند در نظر دارد. هدف ا ز این مقاله بررسی تاثیر رضایت، اعتماد و ارزش درک شده بر وفاداری و تعهد در فروشگاه های زنجیره ای اتکا می باشد امروزه پژوهش های اندکی به صورت فراگیر به بررسی خرده فروشیهای لوکس می باشد. در مجموع این پژوهش ۴۰۰ پرسشنامه در بین مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا در تهران توزیع و جمع آوری شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.