تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر عملکرد مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گیلان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر عملکرد مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گیلان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر عملکرد مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گیلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر عملکرد مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر عملکرد مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گیلان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
شرکتها به منظور بقا در بازار رقابتی امروز و ایجاد ارزش برای مشتریان خود لازم است فرهنگ ارزش افرینی مناسبی در سازمان پیاده کنند. بازارگرایی فرهنگ سازمانی است که با شناسایی نیاز مشتریان می تواند نوآوری را ترغیب و نهایتا بهبود عملکرد را منجر می شود لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیرگرایی با میانجی گرایی نوآوری بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط استان گیلان است در این راستا داده ها از ۱۵۲ شرکت جمع آوری و برای تحلیل داده ها از روش مدلسازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزیی استفاده شد. نتایج حاکی از تایید تمام فرضیات پژوهش بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.