بررسی میسان تأثیر ارزش ویژه برند بر خرید برند کالاهای داخلی توسط مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میسان تأثیر ارزش ویژه برند بر خرید برند کالاهای داخلی توسط مصرف کنندگان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میسان تأثیر ارزش ویژه برند بر خرید برند کالاهای داخلی توسط مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میسان تأثیر ارزش ویژه برند بر خرید برند کالاهای داخلی توسط مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میسان تأثیر ارزش ویژه برند بر خرید برند کالاهای داخلی توسط مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی میزان تاثیر ارزش ویژه برند بر خرید برند کالاهای داخلی توسط مصرف کنندگان می پردازد. مسئله اصلی پژوهش این موضوع است که ابعاد مختلف ارزش ویژه برند تا چه میزان در ایجاد ارزش ویژه برند تاثیر گذار است و مدل رفتار خرید مصرف کننده می باشد اشاره گردید هدف از پژوهش حاضر شناسایی میزان تاثیر ایجاد ارزش ویژه برند برای برند کالهای داخلی بر تصمیم خرید مصرف کنندگان می باشد. اعتبار متغیرها از طریق روش اعتبار محتوایی و پایایی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است ۸۱% این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است و برای تجزیه و تحلیل داه ها از روش رگرسیون استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.