بررسی رابطه بین استراتژی آمیخته بازاریابی با انگیزه مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین استراتژی آمیخته بازاریابی با انگیزه مصرف کننده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین استراتژی آمیخته بازاریابی با انگیزه مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین استراتژی آمیخته بازاریابی با انگیزه مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین استراتژی آمیخته بازاریابی با انگیزه مصرف کننده :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بسیاری از شرکتها و موسساتی که در سطح وسیعی از تولید و ارائه خدمات فعالیت می کنند همیشه با مسئله رقابت روبرو بوده و هستند هدف اصلی پژوهش بررسی رابطه بین استراتژی آمیخته بازاریابی شرکت و انگیزه مشتریان می باشد به منظور دستیابی به این اهداف و با توجه به مدل تحقیق یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی پژوهشی طرح گردید. این پژوهش از نظر موضوع یک پژوهش در حوزه بازاریابی می باشد و به مدت ۶ ماه در نیمه دوم سال ۹۱ است قلمرو مکانی پژوهش حوزه فعالیت شرکت بسته بندی خرما در استان بوشهر می باشد و برای تجزیه و تحلیل داده های آماری از ازمون اسپیرمان رگرسیون، آزمون کای و دوپیرسون ازمون تی و ازمون ضریب تطابق کندال استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.