بررسی رابط بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگانمحصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو) مطالعه موردی : استان کردستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابط بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگانمحصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو) مطالعه موردی : استان کردستان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابط بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگانمحصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو) مطالعه موردی : استان کردستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابط بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگانمحصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو) مطالعه موردی : استان کردستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابط بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگانمحصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو) مطالعه موردی : استان کردستان) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگان محصولات شوینده – بهداشتی شرکت پاکشو در استان کرمانشاه می باشد که برای ای منظور از مدل آیدا AIDA که یکی از انواع مدلهای اثربخشی تبلیغات می باشد استفاده شده است و همچنین در این پژوهش جهت آزمون فرضیات از ضریب همبستگی پیرسون و از ضریب رگرسیون برای اندازه گیری میزان و شدت اثرات استفاده شده است جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مصرف کنندگان محصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو در استان کردستان می باشد که تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب و اطلاعات مورد نیاز از این تعداد نمونه براساس ابزار پرسشنامه جمع آوری گردید نتایج تحقیق حاکی از این است که رابطه معنی داری بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگان محصولات شوینده – بهداشتی شرکت پاکشو در استان کردستان وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.