بررسی تاثیر عوامل بازیابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت خدماتی مسافرتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل بازیابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت خدماتی مسافرتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل بازیابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت خدماتی مسافرتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل بازیابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت خدماتی مسافرتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل بازیابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت خدماتی مسافرتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

محقق تلاش دارد که در طی این پژوهش به بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری مشتری بپردازد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان شرکتهای خدماتی مسافربری می باشد تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش علی می باشد در این راستا ضمن مرور بر ادبیات موضوع و استفاده از منابع کتابخانه ای محقق از پرسشنامه ای برای جمع آوری اطلاعات استفاده کرده است فرضیات این پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار لیزرل موردآزمون قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.