استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بخش بندی مشتریان مختلف بیمه ی آسیا در شهر ارومیه براساس ارزشها و منافع مورد انتظار انها می باشد ابتدا بوسیله ی ابزار پرسشنامه و مصاحبه تعداد ۳۰ ارزش و منافع مورد انتظار مشتریان مورد نظرسنجی قرار گرفت. روایی پرسشنامه ها از روش اعتبار محتوا پایایی آنها از روش آلفای کرونباخ تایید شد. و در نهایت به منظور تشخیص همگونی خوشه بندی شناسایی شده از لحاظ متغیرهای جمیعت شناختی از آزمون کای دو پیرسون استفاده شد ارزشهای مورد انتظار و ویژگی های جمعیت شناختی هر خوشه به تفصیل بیان شده است که می تواند برای تدوین برنامه های بازاریابی موثر در صنعت بیمه ی اسیا به کار برده شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.