استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی بازاریابی برای هر خوشه ی مشتریان با توجه به منافع مورد انتظار(مطالعه ی موردی نمایندگی های بیمه آسیا در شهر ارومیه) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بخش بندی مشتریان مختلف بیمه ی آسیا در شهر ارومیه براساس ارزشها و منافع مورد انتظار انها می باشد ابتدا بوسیله ی ابزار پرسشنامه و مصاحبه تعداد ۳۰ ارزش و منافع مورد انتظار مشتریان مورد نظرسنجی قرار گرفت. روایی پرسشنامه ها از روش اعتبار محتوا پایایی آنها از روش آلفای کرونباخ تایید شد. و در نهایت به منظور تشخیص همگونی خوشه بندی شناسایی شده از لحاظ متغیرهای جمیعت شناختی از آزمون کای دو پیرسون استفاده شد ارزشهای مورد انتظار و ویژگی های جمعیت شناختی هر خوشه به تفصیل بیان شده است که می تواند برای تدوین برنامه های بازاریابی موثر در صنعت بیمه ی اسیا به کار برده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.