رابطه سازگاری (AISS) با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان در مقطع متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه سازگاری (AISS) با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان در مقطع متوسطه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سازگاری (AISS) با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان در مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سازگاری (AISS) با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان در مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سازگاری (AISS) با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان در مقطع متوسطه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه سازگاری با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان متوسطه انجام شد. نمونه پژوهش شامل ۳۵۴ دانش آموز (۱۵۸پسر و ۱۹۶ دختر) از دانش آموزان متوسطه شهر پارس آباد بود که بوسیله نمونه گیری تصادفی نسبتی انتخاب شدند و به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی(TPS) و پرسشنامه سازگاری (AISS) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روش همبستگی، رگرسیون چندگانه و آزمون t برای گروه های مستقل به کار رفت. نتایج پژوهش نشان داد که بین تعلل ورزی دختران و پسران تفاوت معنی دار وجود ندارد. همچنین نتایج بیانگر آن است که سازگاری کل و مولفه های آن (آموزشی، اجتماعی و عاطفی) در سطح (۰/۰۰۰۱) با تعلل ورزی تحصیلی همبستگی مثبت دارند. تحلیل رگرسیون مشخص نمود که به جز مولفه سازگاری اجنماعی بقیه مولفه ها در سطح معنی داری (۰/۰۰۰۱) توانایی پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی را دارند. آزمون t برای گروههای مستقل نیز نشان می دهد که بین تعلل ورزی دختران و پسران تفاوت معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.