بررسی رابطه خودکارآمدی و منبع کنترل با سبک های یادگیری دانش آموزان دبیرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه خودکارآمدی و منبع کنترل با سبک های یادگیری دانش آموزان دبیرستانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه خودکارآمدی و منبع کنترل با سبک های یادگیری دانش آموزان دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خودکارآمدی و منبع کنترل با سبک های یادگیری دانش آموزان دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه خودکارآمدی و منبع کنترل با سبک های یادگیری دانش آموزان دبیرستانی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه خودکارآمدی و منبع کنترل با سبک های یادگیری دانش آموزان دبیرستانی بوده است. روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این تحقیق دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی شهر خرم آباد بودند که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به تحصیل بودند. حجم نمونه این پژوهش بر اساس جدول مورگان ۲۲۰ نفر از دانش آموزان (۱۲۷ دختر و ۹۳ پسر) شهر خرم آباد بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه خودکارآمدی متیوس وهمکاران، پرسشنامه منبع کنترل راتر و پرسشنامه سبک های یادگیری کلب استفاده شده است. نتایج بدست آمده از ضریب همبستگی پیرسون نشان می دهد که صرفاً بین خودکارآمدی با سبک یادگیری فکری در دانش آموزان همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد (P<0/05) اما بین خودکارآمدی با دیگر سبک های یادگیری همبستگی معنی داری وجود ندارد. بین منبع کنترل با هیچ یک از سبک های یادگیری در دانش آموزان همبستگی معناداری وجود ندارد. بین منبع کنترل با خودکارآمدی در دانش آموزان همبستگی مثبت معناداری وجود دارد (P<0/05) همچنین نتایج تحلیل رگرسیون چندمتغیره نشان داد از بین دو متغیر خودکارآمدی و منبع کنترل صرفاً متغیر خودکارآمدی در پیش بینی سبک یادگیری فکری سهم معناداری دارد (P<0/05) و مدل فوق در پیش بینی دیگر سبک های یادگیری (احساسی، عملی و دیداری) سهم معناداری نداشتند. این تحقیق نشان داد که خودکارآمدی بالا در پیش بینی سبک یادگیری فکری دانش آموزان دبیرستانی از اهمیت برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.