بررسی تاثیر کیفیت CRM بر وفاداری مخاطبین رشته های ورزشی المپیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت CRM بر وفاداری مخاطبین رشته های ورزشی المپیکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت CRM بر وفاداری مخاطبین رشته های ورزشی المپیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت CRM بر وفاداری مخاطبین رشته های ورزشی المپیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت CRM بر وفاداری مخاطبین رشته های ورزشی المپیکی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله عبارت است از تبیین تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مخاطبین رشته های ورزشی المپیکی. جامعه آماری این تحقیق تمامی مخاطبین مرد رشته های ورزشی المپیکی (۲۵ رشته ورزشی المپیکی تابستانی) بودند که ۳۸۴ نفر از آن ها نمونه آماری را تشکیل دادند. روش نمونه گیری مورد استفاده برای انتخاب این افراد «نمونه گیری طبقه بندی» بود. پس از انجام تحلیل با استفاده از ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون نتایج نشان می دهد که تعهد، اطلاع رسانی، اعتماد و ارتباطات با کیفیت CRM و با رضایت و وفاداری مخاطبین ورزشی رابطه معنی دار دارد. با توجه به نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها می توان گفت توانایی دریافت اطلاعات از مخاطبان در مورد نیازها و خواسته های آنان، پذیرش و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات آن ها، آموزش منابع انسانی سازمان، پیگیری به موقع انتقادات و کسب اطلاع از نیازها و انتظارات مشتری در کاهش چشمگیر هزینه های بازاریابی سازمان های ورزشی موثر است، به نحوی که ارتباط متقابل با مخاطبان تصویر درست و شفافی از شناخت نیازهای مخاطبان و بازخورد نظرات آن ها در پی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.