بررسی اثربخشی مدارس متوسطه ی دولتی/غیردولتی بر اساس ابعاد و مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه مدیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی مدارس متوسطه ی دولتی/غیردولتی بر اساس ابعاد و مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه مدیران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی مدارس متوسطه ی دولتی/غیردولتی بر اساس ابعاد و مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه مدیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی مدارس متوسطه ی دولتی/غیردولتی بر اساس ابعاد و مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه مدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی مدارس متوسطه ی دولتی/غیردولتی بر اساس ابعاد و مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه مدیران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی مدارس متوسطه ی دولتی و غیردولتی شهر تهران بر اساس ابعاد و مؤلفه های سازمان یادگیرنده بوده است. با توجه به اینکه سازمان یادگیرنده در طول زمان عملکردهایش را از طریق آگاه تر شدن و درک بهتر، اصلاح کرده و خود را با تغییر و تحولات محیطی تطبیق می دهد، می تواند سبک مدیریتی مناسبی برای سازمان های امروزی و از آن جمله سازمان های آموزشی باشد، از این رو در پژوهش حاضر سعی شده تا اثر بخشی مدارس متوسطه ی شهر تهران بر اساس این سبک مدیریتی بررسی شود. جامعه ی آماری پژوهش حاضر ۱۲۷۱ نفر بوده که به روش نمونه گیری تصادفی و طبقه ای نسبی و با استفاده از جدول کرجیس و مورگان ۲۹۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامه ی محقق ساخته ای با ۳۰ سؤال می باشد که بر اساس مقیاس ۵ درجه ای لیکرت تنظیم و ضریب آلفای کرونباخ آن ۰/۹۲ محاسبه شده است. در نهایت پس انجام پژوهش و تحلیل نتایج آن با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی مشخص شد که اثربخشی مدارس متوسطه ی دولتی و غیردولتی بر اساس مؤلفه های سازمان یادگیرنده تقریباً یکسان است و تفاوت معناداری بین مؤلفه های سازمان یادگیرنده (به جز مؤلفه ی آرمان مشترک) و اثربخشی وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.