مدل سازی لوجیت دوتایی انتخاب وسیله حملونقل عمومی و شخصی در دسترسی زمینی به فرودگاه، مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی لوجیت دوتایی انتخاب وسیله حملونقل عمومی و شخصی در دسترسی زمینی به فرودگاه، مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی لوجیت دوتایی انتخاب وسیله حملونقل عمومی و شخصی در دسترسی زمینی به فرودگاه، مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی لوجیت دوتایی انتخاب وسیله حملونقل عمومی و شخصی در دسترسی زمینی به فرودگاه، مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی لوجیت دوتایی انتخاب وسیله حملونقل عمومی و شخصی در دسترسی زمینی به فرودگاه، مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش شناسایی فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در انتخاب مسافران هوایی به منظورگسترش و بهبود سیستم حمل ونقل دسترسی زمینی به فرودگاه میباشد. در این پژوهش سعیشدهنحوه رفتار مسافران هوایی در انتخاب بین حمل ونقل عمومی (مترو، اتوبوس، همسفری وتاکسی) و حمل ونقل شخصی (خودروی شخصی (پارک کردن) و خودروی شخصی (پیاده شدن))جهت دسترسی زمینی به فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران بررسی گردد. به این منظور مدللوجیت دوتایی به کار گرفته شد. ورودی این مدل را اطلاعات حاصل از ۵ روز پیمایش انجام شدهدر تابستان ۱۳۹۳ تشکیل می دهد. پیمایش های مذکور در قالب رجحان بیان شده به شکلمصاحبه حضوری در فرودگاه مهرآباد انجام گرفته اند. تعداد پرسشنامه های جمع آوری شده ۶۸۴عدد بوده و مقدار اعتبارسنجی دادهها ۷۶ % میباشد. در نهایت گروه سنی ۲۵-۱۴ سال و زمان سفر مهمترین پارامترهای تأثیرگذار در انتخاب مسافران هوایی شناسایی و گزارش شدند. از مهم ترین نتایج این پژوهش میتوان به این موضوع اشاره کرد که درصد بسیاری از مسافران فرودگاهمهرآباد مسافران با هدف کاری میباشند و با توجه به اهمیت زمان سفر برای این گروه مسافران،در صورتی که زمان سفر حمل ونقل عمومی کاهش یابد، سهم استفاده از حمل ونقل عمومیافزایش خواهد یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.