شناسایی و پیش بینی نقاط پر حادثه تصادفات عابرین پیاده با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در راه های برون شهری استان زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و پیش بینی نقاط پر حادثه تصادفات عابرین پیاده با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در راه های برون شهری استان زنجان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و پیش بینی نقاط پر حادثه تصادفات عابرین پیاده با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در راه های برون شهری استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و پیش بینی نقاط پر حادثه تصادفات عابرین پیاده با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در راه های برون شهری استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و پیش بینی نقاط پر حادثه تصادفات عابرین پیاده با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در راه های برون شهری استان زنجان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

تلفات عابران پیاده در ایران معادل یک چهارم کل تلافات ناشی از حوادث رانندگی است . سهم تلفاتدر راه های برون شهری و روستایی به ترتیب ۱۲/۵ و ۱۹/۳ درصد می باشد. طبق آمار های اعلام شده توسط وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی، خسارت های مالی ناشی از تصادفات ایران سالانه معادل چهار در صد تولید ناخالص داخلی کشور است. با توجه به آمار بالای فوق شایسته است نسبت به کاهش و کنترل این ضایعه مهم اقداماتی صورت گیرد در این مقاله سعی شده است به منظورشناسایی مناطق با پتانسل بالای تصادفات ضمن بررسی عوامل تاثیرگذار در تصادفات و تلفات عابرینپیاده در جاده های برون شهری از نزیک ، از نظرات ارزشمند کارشناسان امر نیز از طریق تهیه وتکمیل پرسشنامه و نظر سنجی و الویت بندی و امتیاز دهی عوامل موثر ، پیشنهاد مدلی جهت مکانیابی نقاط با پتانسیل بالای تصادفات عابرین پیاده در جاده های برون شهری ارائه می گردد . در ای نمدل ایجاد شده از روش AHP استفاده شده است و با مدل های موجود مقایسه شده است .در روش های قبلی از عوامل تصادفات جرحی،خسارتی و فوتی جهت الویت بندی مناطق استفاده شده بود . در این روش از ۶ عامل جهت شناسایی مناطق پرحادثه عابرین پیاده بهره برده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.