تحلیل وضع موجود و شناسایی استراتژی های مدیریتی سازمان های تاکسیرانی شهری با بکارگیری تحلیل سوات – مطالعه موردی شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل وضع موجود و شناسایی استراتژی های مدیریتی سازمان های تاکسیرانی شهری با بکارگیری تحلیل سوات – مطالعه موردی شهر مشهد دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل وضع موجود و شناسایی استراتژی های مدیریتی سازمان های تاکسیرانی شهری با بکارگیری تحلیل سوات – مطالعه موردی شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل وضع موجود و شناسایی استراتژی های مدیریتی سازمان های تاکسیرانی شهری با بکارگیری تحلیل سوات – مطالعه موردی شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل وضع موجود و شناسایی استراتژی های مدیریتی سازمان های تاکسیرانی شهری با بکارگیری تحلیل سوات – مطالعه موردی شهر مشهد :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه وجود یک سیستم حمل و نقل شبه همگانی با تعاریف استاندارد در کنار سیستم حمل و نقلهمگانی شهری، یکی از عوامل لازم برای داشتن یک سیستم حمل و نقل کارا به شمار می رود. انواعخدمات حمل و نقل شبه همگانی که در شهرهای ایران ارائه می شوند، محدود به خدماتی هستند که درمجموع منافع ناچیزی برای حمل و نقل شهری دارند. استراتژی های مقابله و برخورد با این خدمات کهگاه مانعی برای توسعه حمل و نقل همگانی نیز هستند، در سازمان های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانیو دیگر سازمان های متولی، رقم می خورد. شناخت وضع موجود و تدوین استراتژی های تغییر جهت درشرایط فعلی برای سیستم های حمل و نقل شبه همگانی در شهرهای ایران ، یک ضرورت به حسابمی آید. در این مطالعه روش تحلیل سوات برای شناسایی وضعیت فعلی سازمان های تاکسیرانی بهعنوان متولی اصلی سیستم حمل ونقل شبه همگانی پیشنهاد شده و برای شهر مشهد بکارگیری شدهاست. در این روش با بررسی نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت ها و تهدیدهای بیرونی موجود ،موقعیت سازمان تعیین شده و بر اساس آن استراتژی های مدیریتی شناسایی می شوند . در مطالعهموردی شهر مشهد این نتیجه حاصل شد که سازمان (در اصل سیستم) در موقعیت ضعف و فرصتقرار دارد که این نتیجه گیری ضرورت تغییر جهت و نگرش را نشان می دهد.استراتژی پیشنهادی اول یعنی آموزش و تبلیغات در مورد جایگاه تاکسیرانی، دارای بالاترین اولویتبرای اجرا بدست آمد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.