تحلیل عوامل موثر در تولید سفر خرید با استفاده از مدل های انتخاب گسسته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عوامل موثر در تولید سفر خرید با استفاده از مدل های انتخاب گسسته دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عوامل موثر در تولید سفر خرید با استفاده از مدل های انتخاب گسسته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل موثر در تولید سفر خرید با استفاده از مدل های انتخاب گسسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عوامل موثر در تولید سفر خرید با استفاده از مدل های انتخاب گسسته :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مدلهای ایجاد سفر، تعداد سفرهای تولید و جذب شده را به تفکیک هدف و ناحیه ی ترافیکی برآوردمی کنند. این مدل ها اولین مرحله از رویکرد چهار مرحله ای برنامه ریزی حمل و نقل سفر را تشکیلمی دهند. از اینرو، هر گونه خطا در این مرحله به سایر مراحل منتقل می گردد و لذا از اهمیت ویژهایبرخوردار است. این مرحله به دو روش عمده، مدل رگرسیون خطی و روش دستهبندی عرضی که ازدیدگاه برنامهریزی حملونقل عملکرد قابل قبولی نشان دادهاند، صورت میپذیرد. از جملهمحدودیتهای مدل رگرسیون، در نظر گرفتن تعداد سفرها که مقداری گسسته و نامنفی است بهعنوان یک متغیر پیوسته و عدم ارائهی نظریهی رفتاری مسافر است. در این پژوهش برای رفع اینمحدودیتها از مدل لوجیت و پروبیت دوگانه استفاده میگردد که هدف آن، تحلیل عوامل موثر درایجاد سفر خرید با استفاده از مدل لوجیت و پروبیت دوگانه و مقایسه این دو مدل در سطح خانواراست. در این تحقیق داده های اقتصادی -اجتماعی حاصل از پرسشگری نمونه ای ازخانوارهای ساکنشهر قزوین، مورد مطالعه قرار گرفته است. هر دو مدل تأثیر مثبت و معنی دار متغیر مجازی وجودزنان خانهدار و متغیر ترکیبی مردان با سن بیشتر از ۶۰ سال دارای دوچرخه در خانوار را نشانمیدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.