بررسی و ارزیابی تبدیل میادین شهری چراغدار به تقاطعات چهارراه فرماندهی (مطالعه موردی تقاطعات شهر مقدس مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و ارزیابی تبدیل میادین شهری چراغدار به تقاطعات چهارراه فرماندهی (مطالعه موردی تقاطعات شهر مقدس مشهد) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و ارزیابی تبدیل میادین شهری چراغدار به تقاطعات چهارراه فرماندهی (مطالعه موردی تقاطعات شهر مقدس مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و ارزیابی تبدیل میادین شهری چراغدار به تقاطعات چهارراه فرماندهی (مطالعه موردی تقاطعات شهر مقدس مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و ارزیابی تبدیل میادین شهری چراغدار به تقاطعات چهارراه فرماندهی (مطالعه موردی تقاطعات شهر مقدس مشهد) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در شرایط موجود و با افزایش روزافزون تقاضای سفر با استفاده ازخودروهای شخصی، میدان هایشهری که به عنوان یکی از المان های اساسی و تشکیل دهنده شهر و پایه های سیستم حمل ونقلمی باشد از عملکرد اصلی خود به عنوان یک تقاطع غیر فرماندهی و ایجاد سهولت و ایمنی در حرکاتتداخلی در محل تبادلات شهری فاصله گرفته اند، از این رو نیاز به بررسی در خصوص طرح هندسیمیدان های چراغدار و تبدیل آن به تقاطع چهاراه فرماندهی احساس می گردد. در این مقاله سعی شدهاست با بکار گیری نرم افزار شبیه ساز ترافیکی (پس از کالیبره نمودن برای شهر مشهد) و وروداطلاعات جامع به نرم افزار از قبیل، حجم ورودی به میدان در ۱۴ ساعت متوالی بر تفکیک نوع وسیلهنقلیه، میزان تاثیر تبدیل نمودن میدان چراغدار به چهارراه فرماندهی بر عملکرد ترافیکی تقاطعمشخص گردد.در این راستا با انتخاب چهار میدان که در شرایط موجود به صورت فرماندهی کنترل می گردند وتبدیل آنها به چهار راه فرماندهی مشخص گردید، با وجود عملکرد بهتر میدان از نظر شاخص هایترافیکی در ساعت های که به صورت غیر فرماندهی و تقدمی عمل می کنند، (ساعت ۱۵ الی ۱۶ و در برخی میدان ها ۱۵ الی ۱۷ ) با اعمال این تغییر به صورت میانگین در طول بازه شبیه سازی ( ۷الی ۲۱) حدود ۲۵ الی ۴۰ درصد شاخص های ترافیکی بهبود خواهد یافت، که نشان دهنده عملکرد مناسب چهار راه چراغدار می باشد. علاوه بر آن این مطالعات گویای عملکرد نامناسب میدان در ساعت اوجمی باشد به نحوی که در این ساعت شاخص های ترافیکی به میزان قابل توجه ای کاهش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.