بررسی تاثیر حجم ترافیک و سرعت متوسط ناوگان در میزان انتشار آلاینده های ناشی از حملونقل در خیابان های شهری – مطالعه موردی: خیابان فرهنگ ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر حجم ترافیک و سرعت متوسط ناوگان در میزان انتشار آلاینده های ناشی از حملونقل در خیابان های شهری – مطالعه موردی: خیابان فرهنگ ساری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر حجم ترافیک و سرعت متوسط ناوگان در میزان انتشار آلاینده های ناشی از حملونقل در خیابان های شهری – مطالعه موردی: خیابان فرهنگ ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر حجم ترافیک و سرعت متوسط ناوگان در میزان انتشار آلاینده های ناشی از حملونقل در خیابان های شهری – مطالعه موردی: خیابان فرهنگ ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر حجم ترافیک و سرعت متوسط ناوگان در میزان انتشار آلاینده های ناشی از حملونقل در خیابان های شهری – مطالعه موردی: خیابان فرهنگ ساری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

توسعه شهری همواره با رشد تردد خودروها و به تبع آن افزایش تولید آلاینده های هوا ناشی از حملونقل شده است که سبب اختلالات روحی و روانی و همچنین بروز انواع بیماری در شهرها شده است.تولید آلایندهها به پارامترهای مختلف حملونقلی از قبیل نرخ تردد، جریان، سرعت و همچنینپارامترهای آبوهوایی از قبیل سرعت باد، رطوبت، دما و نیز نوع سوخت مصرفی ناوگان دارد. در اینمقاله سعی شده است تا با بررسی عوامل جریان و سرعت در شرایط آبوهوایی شهر ساری، میزان نشرآلاینده های هوا مورد بررسی قرار گیرد. با مدلسازی ترافیک موجود در خیابان فرهنگ شهر ساری درسه بازه زمانی با ترافیکهای سبک، متوسط و سنگین توسط نرمافزار IVE نتیجه شده است که آلودگی هوای ناشی از حملونقل ارتباط مستقیمی با حجم ترافیک شهری دارد بطوریکه با افزایشحجم خودروها به همان میزان آلاینده ها افزایش مییابند و نیز بیشترین مقدار آلاینده در این شهر مربوط به CO و از بین آلاینده های ثانویه، مربوط به (CO(2 است بعلاوه بیشینه مقدار این دو آلاینده در ساعت اوج ترافیک برای خیابان مورد مطالعه، ۱۶۵ کیلوگرم در ساعت برای CO و ۱۹۱۶ کیلوگرم در ساعت برای (CO(2 می باشد. همچنین آلاینده های NO(x), VOC و PM از نظر مقدار انتشار به ترتیب دررتبه های بعدی قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.