ارزیابی سناریوهای آرام سازی جریان ترافیک در معابر محلی با هدف ارتقاء ایمنی عابرین پیاده (مطالعه موردی منطقه شهر آرا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی سناریوهای آرام سازی جریان ترافیک در معابر محلی با هدف ارتقاء ایمنی عابرین پیاده (مطالعه موردی منطقه شهر آرا) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی سناریوهای آرام سازی جریان ترافیک در معابر محلی با هدف ارتقاء ایمنی عابرین پیاده (مطالعه موردی منطقه شهر آرا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی سناریوهای آرام سازی جریان ترافیک در معابر محلی با هدف ارتقاء ایمنی عابرین پیاده (مطالعه موردی منطقه شهر آرا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی سناریوهای آرام سازی جریان ترافیک در معابر محلی با هدف ارتقاء ایمنی عابرین پیاده (مطالعه موردی منطقه شهر آرا) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

افزایش تعداد تصادفات در معابر شهری و تبعات پس از آن، شامل هزینه های گزاف ناشی از تصادفات،مشکلات روحی و روانی و موارد دیگری که در آینده قابل جبران نیس ، لزوم ایمن سازی معابر و حفظسلامت و ایمنی کاربران استفاده کننده از آن را بسیار با اهمیت کرده است . آرام ساز ی ترافیک ،مجموعه ای از استراتژی هایی است که توسط برنامه ریز ان شهر ی و مهندسان تراف یک به منظورکاهش سرعت ترافیک (باتعریف عام) استفاده می شود. نتیجه مستقیم این امر افزایش ایمنی ترافیکاست. از آثار جانبی مهم آرام سازی ترافیک می توان به کاهش سروصدا و آ لودگی هوا اشاره کرد .دراین پژوهش، اهداف آرام سازی و آثار آن در دنیا مورد بررسی قرارگرفته است . همچن ین با طبقهبندی روش های مختلف آرام سازی، روش های نوین و کاربردی آرام سازی در دنیا را مورد بررسیقرار داده است. بر اساس اطلاعات محلی جمع آوری شده، مدل ساز ی با نرم افزار شب یه ساز یAimsun صورت پذیرفته و شاخص های ترافیکی از قبیل سرعت، حجم تردد، تراکم ترافیک، مصرف سوخت و انتشار آلودگی HC, NOx, CO وسایل نقلیه و عابرین پیاده در دو حالت قبل و بعد از طراحی سیستم آرام سازی ترافیک مقایسه شده است. از جمله نتیجه مهم حاصله می توان به استفاده از بهترین نوع تجهیزات آرام سازی ترافیک در کاهش سرعت قابل قبول در ضمن کمتر ین افزا یشزمان سفر و زمان تأخیر پی برد.روش تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و از نظر شیوه تحلیل داده ها از نوع توصیفی- تحلیلی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.