ارائه روش بهینه شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه روش بهینه شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه روش بهینه شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه روش بهینه شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه روش بهینه شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
یکی از دغدغه های بزرگ متصدیان حمل و نقل در سراسر جهان تصادفاتی است که همه ساله در طولراه ها رخ می دهد و منجر به وارد آمدن خسارات اقتصادی و اجتماعی فراوان و جبران ناپذیری بهکشورها می گردد. با توجه به رشد حوادث ترافیکی و تهدید سلامت عمومی، از سوی سازمان مللمتحد، دهه ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ به نام دهه اقدام برای ایمنی جاده ای نام گذاری شده است.با توجه به تعداد بالای تصادفات جرحی ، فوتی و خسارتی در کشور و حجم بالای راه های درون شهری،به جهت تخصیص بهینه منابع برای ایمن سازی معابر و اصلاح هندسی تقاطعات، نیاز به روشی بهینهبرای تشخیص و اولویت بندی نقاط حادثه خیز می باشد. بدین منظور دستورالعمل تعیین نقاطحادثه خیز درون شهری با توجه به تجارب جهانی، وضعیت موجود ثبت و ارائه اطلاعات تصادفات وهمچنین میزان اثرات تصادفات درون شهری، جهت رویکردی واحد برای شناسایی و اولویت بندی نقاطحادثه خیز درون شهری تهیه و تدوین شده است.در روش ارائه شده در این مطالعه، ابتدا نقاط حادثه خیز با تفکیک تقطعات و یا قطعاتی از راه به طول۳۰۰ متر، شناسایی شده و سپس اولویت بندی آن بر اساس دو روش ارائه شده که مبتنی بر تصادفاتمعادل فقط خسارتی است، انجام می گیرد. در ادامه کاربرد روش مذکور در منطقه ۴ شهرداری تهران وبرای یک بازه سه ساله آماری، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.