رابطه خودتنظیمی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خودتنظیمی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دختر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خودتنظیمی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودتنظیمی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خودتنظیمی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دختر :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه خودتنظیمی تحصیلی( تنظیم بیرونی، تنظیم درونی، تنظیم خودپذیر و تنظیم درون فکنی شده) با فرسودگی تحصیلی( خستگی ناشی از کار مدرسه، بدگمانی نسبت به ارزش و معنی مدرسه و احساس بی کفایتی در مدرسه) در دانش آموزان می باشد. جامعه پژوهش شامل کلیه دانش اموزان دختر دبیرستانی شهر اهواز بودند که از بین آنها ۱۹۶ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس های فرسودگی مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی استفاده شد. داده ها با روش های آمار توصیفی و استنباطی( میانگین، انحراف استاندارد، همبستگی ساده و رگرسیون گام به گام) و استفاده از نرم افزار spss تجزیه و تحلیل شدند. از میان تمام ضرایب همبستگی رابطه ی معکوس بین بدگمانی نسبت به معنای مدرسه با تنظیم درونی، بیشترین مقدار را دارا بوده است (۰/۴۶-). همچنین نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که از میان ابعاد خودتنظیمی تحصیلی به ترتیب، تنظیم خودپذیر، تنظیم درونی و تنظیم بیرونی مهمترین پیش بین های فرسودگی تحصیلی بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.