نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این مقاله بررسی این امر است که آیا فناوری خویش خدمت می تواند ارزش مشتری و آمادگی مشتریان را بهبود دهد یا خیر.ویژگی های فناوری خویش خدمت راحتی کاربرد،مفید بودن،هزینه های صرفه جویی و کنترل شخصی نشان دهنده تأثیرات مثبت هستند.و تأثیرات منفی آن عبارتند از خطر و پیچیدگی آن می باشد. که در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که مدیران باید به تقویت فناوری خویش خدمت برای افزایش ارزش و آمادگی مشتریان بپردازند که بر تمایل مشتریان برای استفاده مستمر از بانکداری اینترنتی تأثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.