نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی این امر است که آیا فناوری خویش خدمت می تواند ارزش مشتری و آمادگی مشتریان را بهبود دهد یا خیر.ویژگی های فناوری خویش خدمت راحتی کاربرد،مفید بودن،هزینه های صرفه جویی و کنترل شخصی نشان دهنده تأثیرات مثبت هستند.و تأثیرات منفی آن عبارتند از خطر و پیچیدگی آن می باشد. که در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که مدیران باید به تقویت فناوری خویش خدمت برای افزایش ارزش و آمادگی مشتریان بپردازند که بر تمایل مشتریان برای استفاده مستمر از بانکداری اینترنتی تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.