نقش تکریم ارباب رجوع در بهبود کیفیت زندگی کارکنان در سازمان های دولتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تکریم ارباب رجوع در بهبود کیفیت زندگی کارکنان در سازمان های دولتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تکریم ارباب رجوع در بهبود کیفیت زندگی کارکنان در سازمان های دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تکریم ارباب رجوع در بهبود کیفیت زندگی کارکنان در سازمان های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تکریم ارباب رجوع در بهبود کیفیت زندگی کارکنان در سازمان های دولتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر بدنبال بررسی تاثیر تکریم ارباب رجوع بر بهبود کیفیت زندگی کارکنان سازمانهای دولتی است. تکریم ارباب رجوع شعاری است که طی سالهای اخیر در راستای کاهش کاغذبازی اداری و تامین خواسته های مراجعه کنندگان به سازمان های دولتی به اجرا درامده است. تکریم ارباب رجوع پروسه ای است که از یکسو به افزایش اثر بخشی خدمات مورد انتظار ، پاسخگویی بیشتر و خلاقیت در تصمیمات منجر می شود و از سوی دیگر برقراری عدالت و بهبود کیفیت زندگی تکریم کنندگان را به همراه خواهد داشت. مطالعه حاضر مطالعه ایست کیفی که داده های آن از طریق ثانویه بدست آمده و بشکل توصیفی و کیفی تحلیل شده است . داده های مورد نیاز با استفاده از منابع منتشر شده و نشده ای مانند مقالات،نشریات ،گزارش ها ،کتابها و روزنامه ها و….. جمع آوری شده است. در این پژوهش مهمترین ابزاری که برای جمع آوری داده های مورد نیاز مورد استفاده قرارگرفته شخص محقق است. بدینصورت که محقق شخصاً و راساٌ درراستای یادداشت برداری نکات مهم، رونویسی، طبقه و دسته بندی کردن داده ها، تفسیر اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده ها، بازنویسی و خلاصه نمودن اطلاعات اقدام نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.