مدل مفهومی پیشنهادی جهت اجرای استراتژی و ارزیابی عمکرد در سازمان های مادر شرکت های هولدینگ برپایه کارت امتیازی متوازن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل مفهومی پیشنهادی جهت اجرای استراتژی و ارزیابی عمکرد در سازمان های مادر شرکت های هولدینگ برپایه کارت امتیازی متوازن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل مفهومی پیشنهادی جهت اجرای استراتژی و ارزیابی عمکرد در سازمان های مادر شرکت های هولدینگ برپایه کارت امتیازی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل مفهومی پیشنهادی جهت اجرای استراتژی و ارزیابی عمکرد در سازمان های مادر شرکت های هولدینگ برپایه کارت امتیازی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل مفهومی پیشنهادی جهت اجرای استراتژی و ارزیابی عمکرد در سازمان های مادر شرکت های هولدینگ برپایه کارت امتیازی متوازن :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز که ظهور رقبای جدید در عرصه جهانی از یک سو و مسائل و مشکلات داخلی در کشورها ازسوی دیگر دنیای کسب و کار را برای شرکت ها مخاطره آمیز کرده است، دستیابی به مزیت رقابتی و خلق ارزش بالاتر از رقبا بسیار با اهمیت می باشد. شرکت های هولدینگ با دارا بودن چندین واحد استراتژیک کسب و کار توانایی ایجاد هم افزایی و خلق ارزش بیشتری نسبت به رقبای تک تک کسب و کارهای تابعه که فقط در یک حوزه فعالیت دارند، دارا می باشند. دراین راستا سازمان مادر این شرکت ها به عنوان سرپرست این مجموعه باید توانایی ایجاد ارزش و توجیه پذیری کافی به عنوان یک واحد ستادی هزینه افزا برای تک تک واحدهای تحت سرپرستی خود را دارا باشد. کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزاری جهت ترجمه استراتژی و ارزیابی عملکرد برای شرکت ها می تواند جهت کمک به سازمان مادر در زمینه ایجاد هم افزایی و خلق ارزش برای واحدهای کسب و کار عمل کرده و این سازمان را جهت کسب مزیت رقابتی به وسیله اجرای استراتژی های مدنظر خود و پساز آن ارزیابی عملکرد اقدامات صورت گرفته، نسبت به سازمان های مادر رقیب یاری رساند. لذا با توجه به مفهوم مزیت مادری که در شرکت های هولدینگ مطرح می باشد، در این مقاله برآن شدیم ضمن بیان مفهوم استراتژی درشرکت های هولدینگ و به طبع سازمان های مادر این شرکت ها و هم چنین کارت امتیازی متوازن، مفهوم مزیت مادری را به عنوان منظر پنجم به مدل اصلی کارت امتیازی اضافه کرده و به این وسیله نسبت به ارائه کارت امتیازی خاص سازمان های مادر شرکت های هولدینگ اقدام نماییم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.