شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی در نظام بانکی مورد مطالعه: شعب بانک ملی ایران، شهر بوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی در نظام بانکی مورد مطالعه: شعب بانک ملی ایران، شهر بوشهر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی در نظام بانکی مورد مطالعه: شعب بانک ملی ایران، شهر بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی در نظام بانکی مورد مطالعه: شعب بانک ملی ایران، شهر بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی در نظام بانکی مورد مطالعه: شعب بانک ملی ایران، شهر بوشهر :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مشتریان عامل کلیدی و محوری در فعالیت بانکها محسوب می شوند. جذب و حفظ مشتریان زمینه رشد و توسعه مستمر بانک ها را مهیا می سازد. بنابراین، امروزه جهتگیری کلیه اهداف، استراتژیها، و منابع بانکهای موفق حول محور جذب و حفظ و نگهداری مشتریان می باشد. این امر بدون بررسی دقیق خواسته های مشتریان، و آگاهی از عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان، امکان پذیر نخواهد بود. لذا پژوهش حاضر به این موضوع می پردازد که چه عواملی بر میزان جذب و حفظ مشتریان سازمانی در نظام بانکی نقش دارند و اولویت بندی عوامل فوق چگونه است؟ این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از منظر جمع آوری داده ها روش توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش مشتریان سازمانی بانک ملی شهر بوشهر بوده و از طریق نمونهگیری تصادفی ساده تعداد ۲۳۱ پرسشنامه گردآوری گردید. ابزار گردآوری داده های پژوهش پرسشنامه بوده و روایی و پایایی آن نیز مورد تأیید قرار گرفت. با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی، هشت عامل به عنوان عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی شناسایی شدند. نتایج این پژوهش نشان داد که اعتبار و امنیت مهمترین و تنوع در خدمات بانکی کم اهمیت ترین عامل موثر در جذب و حفظ مشتریان سازمانی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.