شناسایی نیازها و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی نیازها و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی نیازها و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی نیازها و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی نیازها و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در رضایت مشتری می تواند یک عامل متمایزکننده و منبعی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار باشد که از طریق انجام اقدامات لازم برای برآورده نمودن نیازهای مشتریان به وجود می آید. در این مطالعه، ابتدا عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک شناسایی و در قالب پرسشنامه ای که برگرفته از مدل کانو می باشد تدوین گردید و در میان نمونه ای ۱۴۵ نفری از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس توزیع شد. بر اساس جدول کانو، نیازهای شناسایی شده، بر اساس بیشترین فراوانی، در سه دسته الزامات اساسی، عملکردی و جذاب قرار گرفتند. در نهایت به بررسی میزان سطح رضایت مشتریان از کیفیت پاسخگویی به نیازهای آنان پرداخته شد؛ نتایج حاصل حاکی از آن است که تضمین امنیت و محرمانه بودن اطلاعات بزرگترین سطح رضایت کل منفی را دارا بوده و ارائه خدمات ارزی(بین الملل) بزرگترین سطح رضایت کل مثبت را به خود اختصاص داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.