شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند بر اساس یک مدل تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند بر اساس یک مدل تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند بر اساس یک مدل تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند بر اساس یک مدل تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند بر اساس یک مدل تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی فازی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مقاله پیش رو به بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند با توجه به میزان تاثیر گذاری و تاثیرپذیری هر کدام از عوامل بر یکدیگر می پردازد. از آنجا که شاخص های متعددی در انتخاب برند تاثیرگذارند و این معیارها و شاخص ها بسیار پیچیده و مرتبط هستند، ما یک مدل هیبریدی فازی تصمیم گیری چند معیاره را پیشنهاد می کنیم. در این مدل با ترکیب سه روش دیمتل (DEMATE) و فرایند تحلیل شبکه ای (ANP) و تخصیص خطی (LAN) برای تحلیل و درک ارتباطات این عوامل به منظور انتخاب برند مطلوب استفاده کردیم. این داده ها از طریق پرسشنامه و مصاحبه با کارشناسان و مشتریان منتخب گردآوری شد. روش پیشنهادی برای انتخاب یک برند از میان سه برند در صنعت الکترونیک به عنوان مطالعه ی موردی بررسی شد. بر اساس نتایج بدست آمده برند B بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.