توسعه رویکردی برای اندازه گیری شهرت سازمانهای غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسه خیریه کودکان مبتلا به سرطان محک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه رویکردی برای اندازه گیری شهرت سازمانهای غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسه خیریه کودکان مبتلا به سرطان محک) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه رویکردی برای اندازه گیری شهرت سازمانهای غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسه خیریه کودکان مبتلا به سرطان محک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه رویکردی برای اندازه گیری شهرت سازمانهای غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسه خیریه کودکان مبتلا به سرطان محک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه رویکردی برای اندازه گیری شهرت سازمانهای غیرانتفاعی (مورد مطالعه: موسسه خیریه کودکان مبتلا به سرطان محک) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر مطالعه متغیرهای تاثیرگذار بر شهرت و توسعه رویکردی برای اندازه گیری آن در سازمان های غیرانتفاعی است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر نحوه جمع آوری داده ها میدانی است. جامعه آماری این پژوهش از گروه های حامی و اعانه دهندگان موسسه خیریه محک در سطح کشور تشکیل شده است. نمونه گیری به روش خوشه ای تصادفی از ۳۶۳ نفر از این افراد و دوره زمانی مطالعه از اواسط آبان تا پایان دی ماه ۹۳ بوده است. از پرسشنامه و منابع کتابخانه ای برای گردآوری داده ها استفاده شده و پس از اطمینان از روایی و پایایی ابزار پژوهش، تحلیل همبستگی و تحلیل عاملی تائیدی با استفاده از نرم افزار SMARTPLS نسخه ۳ برای آزمون فرضیات به کار گرفته شد .نتایج نشان داد که متغیرهای عملکرد، کیفیت و جذابیت سازمانی بر روح رقابت سازمان خیریه موثر هستند. همچنین تاثیر مثبت و معنادار کیفیت، جذابیت و مسئولیت اجتماعی سازمانی بر دوست داشتنی بودن خیریه ها مورد تائید قرار گرفت. از طرفی نتایج تحقیق نشان داد که هر دو متغیر تعدیل گر پژوهش، یعنی روح رقابت و دوست داشتنی بودن، که به ترتیب ابعاد شناختی و عاطفی برندهای غیرانتفاعی را معرفی می کنند، بر شهرت سازمان تاثیر مثبت و معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.