تأثیر ریسک های بین المللی بر شیوه ی ورود به بازارهای خارجی (مورد مطالعه : بانک تجارت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر ریسک های بین المللی بر شیوه ی ورود به بازارهای خارجی (مورد مطالعه : بانک تجارت) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر ریسک های بین المللی بر شیوه ی ورود به بازارهای خارجی (مورد مطالعه : بانک تجارت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر ریسک های بین المللی بر شیوه ی ورود به بازارهای خارجی (مورد مطالعه : بانک تجارت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر ریسک های بین المللی بر شیوه ی ورود به بازارهای خارجی (مورد مطالعه : بانک تجارت) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

با گسترش تجارت در سطح جهانی ریسک ها شکل پیچیده تری به خود گرفته اند . پس از بررسی دقیق ریسک های احتمالی شرکت ها و موسسات مالی می توانند شیوه ای برای ورود به بازارهای بین المللی انتخاب کنند که در کنار کسب سود مطلوب با حداقل ریسک همراه باشد . هدف اساسی و کلی تحقیق حاضر شناسایی ریسک های بین المللی و بررسی تاثیر آن ها بر شیوه ی ورود به بازارهای خارجی در بانک تجارت می باشد . ریسک های بین المللی با توجه به مدل ظفر و دیگران (۲۰۰۲) به دو ریسک کنترل و پیپیدگی بازار تقسیم بندی شده است که ریسک کنترل شامل تجربه مدیریت ، تفاوت فرهنگی و ساختار مدیریت و ریسک پیچیدگی بازار شامل ریسک سیاسی ، ریسک انتقالی ، ریسک عملیاتی ، ریسک مالکیت ، زیرساخت بازاریابی ، ذایقه ی مشتری ، رقبای هماوردطلب و تقاضای بازار می باشد . شیوه های ورود به بازار خارجی به سه دسته تقسیم بندی شده است که شامل سرمایه گذاری مستقیم ، همکاری مشترک و سرمایه گذاری غیرمستقیم می باشد . این تحقیق از لحاظ نوع هدف جزء پژوهش های کاربردی است و از نظر نوع روش یک تحقیق توصیفی تحلیلی است . جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان امور بین الملل بانک تجارت واقع در سرپرستی تهران (۱۰۷ نفر) می باشد . حجم نمونه با توجه به جامعه محدود طبق جدول مورگان ۸۴ نفر برآورد گردید . ابزار اندازه گیری پرسشنامه می باشد که پس از بررسی شاخص ها و نظر کارشناسان بانک تهیه شده است . در این تحقیق از آزمون کولموگورف- اسمیرنوف T و فریدمن برای تجزیه و تحلیل استفاده گردیده است . پس از آنالیزهای مربوطه تمامی فرضیه های تحقیق پذیرفته شدند و در نهایت پس از رتبه بندی به وسیله آزمون فریدمن ، ذایقه ی مشتری ، رقبای هماوردطلب و زیرساخت بازاریابی بیشترین تاثیر را در ریسک پیچیدگی بازار و تفاوت فرهنگی بیشترین تاثیر را در ریسک کنترل برشیوه ی ورود به بازارهای بین المللی داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.