تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری شرکتی در بانک صنعت ومعدن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری شرکتی در بانک صنعت ومعدن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری شرکتی در بانک صنعت ومعدن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری شرکتی در بانک صنعت ومعدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری شرکتی در بانک صنعت ومعدن :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

عصر صنعتی را عموما معادل تولید انبوه می دانند، بدین معنی که ما همیشه و همه جا مشتریانی داریم که بایستی برای آنها دست به تولید انبوه بزنیم. پرواضح است که چنین رویکردی چه پیامدی را به دنبال دارد. پیامد آن چنین است که تولید کنندگان برای خود بازاری وسیع با مشتریانی انبوه را متصورند و برای آن بدون هیچ برنامه ریزی بازاریابی پیشین دست به تولید می زنند . رفته رفته، رویکرد مذکور رو به انزوا رفته و تولید کنندگان دریافتند که قبل از تولید، باید مشتریان خود را بشناسند. به تعبیر دیگر بابرنامه ریزی بازاریابی، مشتریان خود را برای نواحی مختلف شناسایی کردند و بعد از آن بود که برای آن مشتریان اقدام به تولید کردند. روشن است که با چنین نحوه از تولید باید بازاریابی آنها هم تغییر کند. عنوانی که برای این نوع بازاریابی مطرح شد، بازاریابی هدفمند بود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.