بررسی ریسک مهندسی مجدد در بازار کسب و کار (مطالعه موردی: بخش معاونت رسانههای مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ریسک مهندسی مجدد در بازار کسب و کار (مطالعه موردی: بخش معاونت رسانههای مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ریسک مهندسی مجدد در بازار کسب و کار (مطالعه موردی: بخش معاونت رسانههای مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ریسک مهندسی مجدد در بازار کسب و کار (مطالعه موردی: بخش معاونت رسانههای مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ریسک مهندسی مجدد در بازار کسب و کار (مطالعه موردی: بخش معاونت رسانههای مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف: امروزه مهندسی مجدد به یکی از گستردهترین و امنترین بحثهای مدیریتی و کشتی نجاتی برای سازمانهای در حال نابودی و غرق شدن تبدیلشده است. باوجود استفاده روزافزون سازمانها از مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار برای بهبود عملکرد خود، آمارها حاکی از شکست و ناتمام ۷۰-۸۰ درصد این پروژههاست. مهندسی مجدد، موتور محرکه برای پیشرفت در انسان و سازمانها است و برای تغییر رفتار در فراگیران باید به عوامل مرتبط با آیتمهای و میزان تأثیر آنها پی برد. پژوهش های زیادی برای توجیه و یافتن دلایل این شکستها انجام شده است. لذا این مطالعه باهدف برسی مهندسی مجدد در بهبود فعالیت کارکنان معاونت رسانههای مجازی سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. مواد و روشها: این مطالعه توصیفی تحلیلی، از نوع مقطعی می باشد. جامعه آماری کلیه کارمندان بخش معاونت رسانه های مجازی سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران که شاغل به کار بودند، می باشد. تعداد ۱۰۰ نفر از کارمندان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب و موردمطالعه قرار گرفتند. برای گردآوری داده های مربوط به مهندسی مجدد از آزمون خودساخته استفاده شد، برای تعیین عوامل مرتبط از پرسشنامه محقق ساخته که مشتمل بر رهبری برابر گرا، محیط کاری، تعهد سازمانی، حمایت مدیریتی و مقاومت کارکنان بود از طیف سه گزینه ای (هر ۲۱ سؤال) که روایی و پایایی آن در مطالعات قبلی تأییدشده بود، استفاده گردید. داده های جمع آوری شده توسط نرم افزار SPSS و با استفاده از آمارهای توصیفی و تحلیلی و آزمون های آماری ضریب همبستگی اسپیرمن، t مستقل در سطح معنی داری p_>5% مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها: یافته های تحقیق نشان می دهد که بین شغل کارکنان و مؤلفه های مهندسی مجدد رابطه معناداری وجود دارد. به عبارتی کارکنانی که از تخصص بالاتری برخوردار هستند رهبری گروه را بر عهده می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.