بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان: (مطالعه موردی بانک های ملت شهرستان گرگان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان: (مطالعه موردی بانک های ملت شهرستان گرگان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان: (مطالعه موردی بانک های ملت شهرستان گرگان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان: (مطالعه موردی بانک های ملت شهرستان گرگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان: (مطالعه موردی بانک های ملت شهرستان گرگان) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان بانک ملت در سطح شعب و ستاد شهرستان گرگان می پردازد. بر این اساس با توجه به مدل مفهومی تحقیق و بررسی ادبیات تحقیق مهارتهای ۶ گانه شامل : بین فردی ، فروشندگی ، بازاریابی ، فنی ، عینی و تطبیقی در قالب ابعاد مهارت های عرضه خدمت (متغیرهای مستقل) مورد بررسی قرار گرفته و رابطه آن ها با متغیر وابسته (کارایی) سنجیده شده است. به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات از ابزار پرسشنامه، با ضریب پایایی ۹۱% استفاده شده است. در این تحقیق جامعه آماری ۳۰۰ نفر کارکنان بانک ملت شهرستان گرگان و نمونه آماری جمع آوری داده ها و اطلاعات ۷۳ نفر بوده است. با توجه به مدل مفهومی و آزمون های آماری مورد استفاده، که به وسیله نرم افزار SPSS اجرا و محاسبه شده است، نتایج این تحقیق عبارتند از : وجود رابطه معناداری بین هرکدام از ابعاد مهارت های مذکور با کارایی و در نهایت اینکه رابطه معناداری بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان تایید شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.