بررسی رابطه اصول مدیریت کیفیت جامع با رضایتمندی و وفاداری کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه اصول مدیریت کیفیت جامع با رضایتمندی و وفاداری کارکنان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه اصول مدیریت کیفیت جامع با رضایتمندی و وفاداری کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه اصول مدیریت کیفیت جامع با رضایتمندی و وفاداری کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه اصول مدیریت کیفیت جامع با رضایتمندی و وفاداری کارکنان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
مدیریت کیفیت جامع، فلسفه ای مدیریتی است که با بکارگیری روش های مستمر سعی در استفاده بهینه از فرصت های موجود و منابع در دسترس برای افزایش کیفیت با محور قرار دادن رضایت مشتری دارد. منظور از مشتری ، تنها خریداران نیستند، بلکه تمامی کارکنان بخش های داخلی را نیز در بر می گیرد. از اینرو توجه به اصول مدیریت کیفیت تا حد زیادی می تواند بر رضایت و وفاداری کارکنان تاثیر گذارد که این مهم تعهد مدیریت را طلب می کند. تحقیقات ثابت می کند کارکنان خرسند تعهد بیشتری نسبت به سازمان و مشتریان احساس می کنند. کارکنانی که از کارشان راضی اند به احتمال زیاد برای کارفرما موفقیت به ارمغان می آورند. آنان برای رسیدن به موفقیت تلاش و جدیت بیشتری به خرج می دهند و سعی می کنند سطح کیفیت خدمت رسانی به مشتری را ارتقا دهند. در این مقاله سعی شده است تا رابطه اصول مدیریت کیفیت جامع با رضایت مندی و وفاداری مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین ۱۳۵ نفر از کارکنان دانشگاه صنعت نفت با کمک فرمول کوکران انتخاب شده و اطلاعات ، از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده است ؛ جهت آزمون فرضیات از معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان دهنده این می باشد که برخی از اصول مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و وفاداری تاثیر گذارند برخی بی تاثیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.