بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری اجرا گردیده که به همین منظور، از بین کارکنان بانک ملت استان مازندران تعداد ۲۷۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. برای سنجش متغیرهای مورد مطالعه در این تحقیق، پس از ارائه پرسشنامه و دریافت نتایج، از آزمونهای میانگین یک جامعه و رگرسیون در تحلیل استنباطی داده ها و نیز جهت تکمیل مبحث ارتباط میان عوامل در بررسی رابطه ی میان متغیرهای مستقل، وابسته و میانجی از تحلیل عاملی استفاده شده است و یافته های این تحقیق نشان داد که رابطه مثبت معناداری بین آمیخته بازاریابی و تصویر بانک و ارزش ویژه برند وجود دارد. همچنین رابطه مثبت معنادار بین تبلیغات، فروش شخصی، ارتقای فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم و ارزش ویژه برند نیز مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.