برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با استفاده از مدل SWOT (مطالعه موردی: شهرستان سنندج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با استفاده از مدل SWOT (مطالعه موردی: شهرستان سنندج) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با استفاده از مدل SWOT (مطالعه موردی: شهرستان سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با استفاده از مدل SWOT (مطالعه موردی: شهرستان سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با استفاده از مدل SWOT (مطالعه موردی: شهرستان سنندج) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

گردشگری شهری در دنیای امروز یکی از بخش های مهم فعالیت های اقتصادی محسوب می گردد. این فعالیت مهم اقتصادی از دیدگاه های مختلفی مورد توجه قرار گرفته است. بعضی آن را به عنوان بخشی از بازار گردشگری می شناسند و عده ای نیز آن را سیاستی برای توسعه شهریی قلمداد می کنند به این منظور مقاله حاضر با استفاده از روش پیمایش و مطالعات میدانی به تعیین نقاط قوت، ضعف، ارائه استراتژی و راهبرد، فرصت ها و تهدیدها با استفاده از SWOT در جهت توسعه گردشگری در شهر سنندج پرداخته است . تجزیه و تحلیل های تجربی در منطقه مطالعه شده نشان می دهد که آستانه آسیب پذیری این منطقه به علت گردشگری بسیار بالاست و نیازمند بازنگری و ارائه سیاست های مناسب در جهت رفع محدودیت ها و استفاده از مزیت های نسبی موجود می باشد. همچنین نتایج نشان داد که در مجموع می توان گفت که اگر گردشگری شهری می خواهد به پایداری برسد و نقش مثبتی در زندگی مردم شهر ایفا کند، نیازمند تعیین و توسعه راهکارهای مشخص، مدیریت محیط زیست، توسعه مشارکت محلی، قوانین صریح و محکم، بازار یابی پایدار و برنامه ریزی واقع بینانه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.