حل مسئله کنترل فرکانس بار مبتنی بر کنترل کننده فیدبک حالت و الگوریتم بهینه سازی آموزش و یادگیری، با ارائه یک تابع چند هدفه فازی پایدار ساز جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 حل مسئله کنترل فرکانس بار مبتنی بر کنترل کننده فیدبک حالت و الگوریتم بهینه سازی آموزش و یادگیری، با ارائه یک تابع چند هدفه فازی پایدار ساز جدید دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد حل مسئله کنترل فرکانس بار مبتنی بر کنترل کننده فیدبک حالت و الگوریتم بهینه سازی آموزش و یادگیری، با ارائه یک تابع چند هدفه فازی پایدار ساز جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حل مسئله کنترل فرکانس بار مبتنی بر کنترل کننده فیدبک حالت و الگوریتم بهینه سازی آموزش و یادگیری، با ارائه یک تابع چند هدفه فازی پایدار ساز جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن حل مسئله کنترل فرکانس بار مبتنی بر کنترل کننده فیدبک حالت و الگوریتم بهینه سازی آموزش و یادگیری، با ارائه یک تابع چند هدفه فازی پایدار ساز جدید :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مساله کنترل بار فرکانس یکی از موضوعات اساسی در طراحی و بهره برداری از سیستم های قدرت می باشد. در این مقاله روش جدیدی برای حل مسئله کنترل بار فرکانس با استفاده از کنترل کننده فیدبک حالت مبتنی بر الگوریتم بهینه سازی آموزش و یادگیری (TLBO) ارائه شده است. در روش پیشنهادی، از یک تابع هزینه چند هدفه برای طراحی بهره های ماتریس فیدبک حالت استفاده شده است. تابع هزینه پیشنهادی، ضمن کاهش انحراف فرکانس و تغییرات توان انتقالی بین دو ناحیه، قطب های سیستم حلقه بسته را (با هدف تسریع صفر کردن تغییرات فرکانس) در یک ناحیه از پیش تعیین شده قرار می دهد. در این مقاله، برای کمینه سازی تابع هزینه پیشنهادی، از الگوریتم بهینه سازی آموزش و یادگیری استفاده شده است. همچنین، به منظور ترکیب توابع هدف مورد نظر، استفاده از روش فازی پیشنهاد شده است. به منظور ارزیابی روش پیشنهادی، کنترل کننده طراحی شده به یک سیستم قدرت دو ناحیه ای با در نظر گرفتن محدودیت های اشباع گاورنر، اعمال و نتایج حاصل از آن با کنترل کننده PI کلاسیک مقایسه شده است. نتایج شبیه سازی نشان دهنده کارایی روش پیشنهادی و بهبود پارامترهای سیستم همچون زمان نشست و زمان اوج پاسخ پله می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.