تحلیل کارایی شرکت های برتر سال ۱۳۹۲ با استفاده از روش لایه ای تحلیل پوششی داده ها (DEA)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل کارایی شرکت های برتر سال ۱۳۹۲ با استفاده از روش لایه ای تحلیل پوششی داده ها (DEA) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل کارایی شرکت های برتر سال ۱۳۹۲ با استفاده از روش لایه ای تحلیل پوششی داده ها (DEA)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل کارایی شرکت های برتر سال ۱۳۹۲ با استفاده از روش لایه ای تحلیل پوششی داده ها (DEA)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل کارایی شرکت های برتر سال ۱۳۹۲ با استفاده از روش لایه ای تحلیل پوششی داده ها (DEA) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

وجود شرکت های کارا از جمله ویژگی هایی است که در یک کشور می تواند منجر به توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی شود و زمینه را برای رشد در سایر ابعاد جامعه نیز فراهم نماید. این موضوع می تواند اهمیت بسیار زیادی در زمینه ارتقا سطح زندگی افراد یک جامعه نیز داشته باشد. در این میان رتبه بندی شرکت های برتر برای فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور، فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی کشور نشان می دهد. هدف این پژوهش بررسی کارایی شرکت های برتر با استفاده از روش لایه ای(پله ای) تحلیل پوششی داده ها می باشد تا از این طریق با هدایت دقیق و گام به گام شرکت های ناکارا به سمت کارایی، اقدامی در راستای ارتقای سطح شرکت ها و متعاقب آن رشد اقتصادی کشور صورت گیرد. لذا در این راستا داده های مربوط به ۱۰۰ شرکت برتر سال ۱۳۹۲ جمع آوری شده، کارایی نسبی شرکت ها با توجه به متغیرهای مورد بررسی، تعیین شده و در نتیجه ۲۸ شرکت به عنوان واحد های کارا مشخص گردیدند، و در ادامه برای شرکت های ناکارا مسیر توسعه تعیین شد. در گام بعدی برای هدایت گام به گام واحدهای ناکارا به سمت کارایی از روش لایه ای(پله ای) تحلیل پوششی داده ها استفاده کردیم. نتیجه حاصل از این روش موجب ایجاد ۲ لایه کارایی شد که در لایه اول کارایی ۲۸ شرکت، در لایه دوم ۳۸ شرکت قرار گرفتند. ۳۴ شرکت نیز در هیچکدام از لایه های کارایی قرار نگرفتند. سپس برای واحدهای ناکارا با توجه به موقعیتی که در لایه های کارایی دارند مسیر توسعه پله ای ارائه شد تا از این طریق بتوانند با برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری علمی و منطقی رشد و توسعه یابند و در راستای توسعه اقتصادی کشور گام ها بردارند. تحلیل نتایج حاصل از روش لایه ای (پله ای) تحلیل پوششی داده ها نشان دهنده ی عملکرد مناسب این روش در راستای هدایت هدفمند و گام به گام شرکت های ناکارا به سمت کارایی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.