بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی بر واکنش مصرف کنندگان با کارگیری چهار مولفه جلب توجهعلاقه، تحریک تمایل و اقدام به خرید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی بر واکنش مصرف کنندگان با کارگیری چهار مولفه جلب توجهعلاقه، تحریک تمایل و اقدام به خرید دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی بر واکنش مصرف کنندگان با کارگیری چهار مولفه جلب توجهعلاقه، تحریک تمایل و اقدام به خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی بر واکنش مصرف کنندگان با کارگیری چهار مولفه جلب توجهعلاقه، تحریک تمایل و اقدام به خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی بر واکنش مصرف کنندگان با کارگیری چهار مولفه جلب توجهعلاقه، تحریک تمایل و اقدام به خرید :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در عصر حاضر شرکتها باید تلاش کنند تا با بازارگرایی، بازارشناسی، بازارگردی و بازاریابی سهم بازار مناسبی برای خود به دست آورند و با عرضه محصولی خوب با قیمتی مناسب، بکارگیری روش های مطلوب توزیع، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده و شناسایی رقبا، فرصتها و تهدیدهای محیطی، سهم بازار خود را افزایش دهند. در این پژوهش به بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش مصرف کنندگان گروه محصولات غذایی محسن پرداخته شده است که جامعه آماری این تحقیق تعداد ۳۸۴نفر از مشتریان آن شرکت بوده اند.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مدل آید او مبتنی بر چهار مولفه (جلب توجه، علاقه، تحریک تمایل و سوق دادن به خرید) استفاده شده است. در این تحقیق، رتبه بندی تاثیر تبلیغات بر مولفه های واکنش مصرف کنندگان محصولات غذایی محسن از طریق آزمون فریدمن صورت پذیرفت که نشان دهنده این مطلب بود که اغلب مشتریان براین باورند، تبلیغات بازرگانی محسن توانسته مشتریان را به اقدام به خرید سوق دهد. پس از آن اغلب،به ترتیب تحریک تمایل، جلب توجه و در نهایت نیز ایجاد علاقه قرار داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.