سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات ارائه شده ی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سروکوآل مطالعه موردی مناطق ۱و۶


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات ارائه شده ی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سروکوآل مطالعه موردی مناطق ۱و۶ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات ارائه شده ی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سروکوآل مطالعه موردی مناطق ۱و۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات ارائه شده ی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سروکوآل مطالعه موردی مناطق ۱و۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات ارائه شده ی شهرداری مشهد با استفاده از مدل سروکوآل مطالعه موردی مناطق ۱و۶ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه اکثر سازمانها به منظور به انجام رساندن وظایف خود و نیز پویایی، نیازمند الگو و ابزار مناسبی برای ارزیابی و اطمینان کیفی ازمیزان رضایتمندی ارباب رجوعان هستند. چرا که بر این باور رسیده اند که با افزایش کیفیت خدمات رضایت مشتریان بالا میرود و بدینطریق اثربخشی سازمان ارتقا میابد . هدف از انجام این طرح بررسی میزان رضایت شهروندان مناطق ۶ و ۱ سازمان شهرداری مشهد ازکیفیت خدمات ارائه شده در وضع موجود میباشد. این تحقیق از نوع پیمایشی بوده و جامعه ی آماری آن شامل ۱۲۱ نفر از شهروندان و ۰۱ نفر از مدیران شهری در دو منطقه ی شهری مشهد میباشد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده و تجزیه و تحلیل اطلاعات در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی آزمون Mann-Whitney انجام گردید. نتایج نشان میدهد که با استفاده از شاخص های مدلسروکوآل در سنجش میزان رضایتمندی شهروندان دو منطقه، در ابعاد پاسخگویی، ملموس بودن، اعتماد و تضمین خدمات منطقه ۶ و در بعد همدلی منطقه ۱رضایتمندی بیشتر بوده است و در مقایسه نظر مدیران و شهروندان از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت مدیراندر ابعاد پاسخگویی، ملموس بودن و اعتماد بیشتر از میزان رضایتمندی شهروندان است، اما در ابعاد همدلی و تضمین خدمات رضایت شهروندان بیشتر از رضایت مدیران میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.