جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود حمل و نقل و مدیریت خدمات شهری نمونه موردی: شهر سردشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود حمل و نقل و مدیریت خدمات شهری نمونه موردی: شهر سردشت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود حمل و نقل و مدیریت خدمات شهری نمونه موردی: شهر سردشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود حمل و نقل و مدیریت خدمات شهری نمونه موردی: شهر سردشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود حمل و نقل و مدیریت خدمات شهری نمونه موردی: شهر سردشت :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر حاصل پژوهشی میدانی از اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود حمل و نقل و مدیریت خدمات شهری درشهرستان سردشت از توابع استان آذربایجان غربی صورت گرفته است. جهت انجام این کار کلیه افراد بالای ۱۵ ساله شهرسردشت به تعداد ۵۰۴۵۹ نفربه عنوان جامعه آماری تحقیق انتخاب و از این تعداد ۳۰۵ نفر با استفاده از فرمول کوکران به عنوان حجم نمونه برگزیده شدند که با استفاده از نمونه گیری تصادفی پرسشنامه بین جامعه مورد بررسی توزیع و با استفادهاز آمارههای ضریب همبستگی اسپیرمن، گاما، کندال و آزمون کای اسکوئر و دیگر آمارههای مرتبط فرضیههای تحقیق تجزیه وتحلیل گردیدند. نهایتاً اینکه بعد از بررسی عمق مسأله نتایج و دستاوردهای زیر حاصل گردید: نتایج حاصل از همبستگی متغیرها بیانگر آن است که کلیه متغیرهای وابسته تحقیق رابطه معناداری با متغیر مستقل داشتند.براساس نتایج حاصله بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاهش سفرهای درون شهری ارتباط معناداری مشاهده گردید. همچنین مقدار آزمون خی دو۱۰/۴۵۲ و ضریب همبستگی کرامر با مقدار ۰/۵۴۱ حاکی از آن بود که استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کاهش ترافیک شهری و بین شهری تأثیر گذار بوده است. دیگر اینکه بین میزان دسترسی شهروندان به امکانات و خدمات ICTدر محل و میزان مراجعات حضوری جهت انجام کارهای اداری با ضریب همبستگی۰/۶۴ درصد ارتباط معناداری مشاهده گردید. این میزان همبستگی نشان از وجود یک رابطه با شدت بالا اما در جهت معکوس ودر محل بالاتر باشد میزان مراجعات ICT منفی داشت بدین معنا که هرچه میزان دسترسی شهروندان به امکانات و خدمات حضوری جهت انجام کارهای اداری کاهش مییابد. به علاوه بین تعداد دفاتر خدمات رسانی کافی نت، دفاتر دولت الکترونیکو پورتالهای اداری در داخل شهر و بهبود تحول مدیریت شهری ارتباط وجود داشت؛ مضافاً اینکه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با مقدار خی دو۶۹.۵۵۱ و بادرجه ازادی ۵درسطح ۰/۰۰۰ حاکی از ارتباط مثبت و معنی دار با خدمت رسانی سهولت فرآیند انجام امورات شهری داشت. نهایتا اینکه بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و بالا بردن خدمات اطلاع رسانی سریع و دقیق امورات به شهروندان از طریق اتوماسیون و وب سایت با مقدار آزمون خی دو۴۵/۶۲۴ و ضریب همبستگی کرامر آزمون با مقدار۰/۵۶۲ ارتباط معناداری مشاهده گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.