برسی رابطه مشتری گرایی و رفتار سازمانی در بیمارستان دکتر شریعتی تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برسی رابطه مشتری گرایی و رفتار سازمانی در بیمارستان دکتر شریعتی تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برسی رابطه مشتری گرایی و رفتار سازمانی در بیمارستان دکتر شریعتی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برسی رابطه مشتری گرایی و رفتار سازمانی در بیمارستان دکتر شریعتی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برسی رابطه مشتری گرایی و رفتار سازمانی در بیمارستان دکتر شریعتی تهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

از آنجا که یکی از مهمترین منابع در آمدی اکثر سازمانها مشتریان آن می باشند لازم است که توجه بیشتری به این سرمایه مهم به عمل آید. به عبارتی مشتری کسی است که جریان پول را وارد رگهای سازمان می کند امروزه جلب رضایت مشتریان ر در نهایت جذب مشتریان به سمت سازمان ضامن تدارم فعالیت سازمان به عنوان یکی از سرمایه های لاینفک خواهد بود.با وررد سازمان ها به اقتصاد خدماتی ، کیکیت خدمات به موضوع چالش بر انگیزی برای آنها تبدیل شده است . به طوری که موفقیت آنها در این اقتصاد در گرو داشتن خدمات با کیفیت و کارکنان مشتری مدار خواهدبود . تحقیقاتاخیر نشان می دهد یکی از عوامل تأثیر گذار بر کیفیت خدمات سازمان ها ر ایجاد مزیت رقابتی ، رجود رفتارهای سازمانیشایسته در کارکنان به ریژه کارکنانی است که به طور مستقیم با مشتریان در تماس هستند . با توجه به اهمیت این دومؤلفه مشتری گرایی و رفتار سازمانی این مقاله به برسی در مؤلفه ذکر شده در میان پرسنل یکی از مراکز بیمارستان های شهر تهران پرداخت که مشخص شد بین رفتار شهروندی سازمانی و مشتری گرایی رابطه معنی داری رجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.