بررسی ابعاد نظری تئوری مناطق یادگیری به عنوان الگویی برای افزایش نوآوری مناطق کلانشهری با نمونه های از اورولامدیو ، سائو خوزه دوس کمپوس و صنایع فولاد اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ابعاد نظری تئوری مناطق یادگیری به عنوان الگویی برای افزایش نوآوری مناطق کلانشهری با نمونه های از اورولامدیو ، سائو خوزه دوس کمپوس و صنایع فولاد اصفهان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ابعاد نظری تئوری مناطق یادگیری به عنوان الگویی برای افزایش نوآوری مناطق کلانشهری با نمونه های از اورولامدیو ، سائو خوزه دوس کمپوس و صنایع فولاد اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ابعاد نظری تئوری مناطق یادگیری به عنوان الگویی برای افزایش نوآوری مناطق کلانشهری با نمونه های از اورولامدیو ، سائو خوزه دوس کمپوس و صنایع فولاد اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ابعاد نظری تئوری مناطق یادگیری به عنوان الگویی برای افزایش نوآوری مناطق کلانشهری با نمونه های از اورولامدیو ، سائو خوزه دوس کمپوس و صنایع فولاد اصفهان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در اقتصاد در حال جهانی شدن کنونی که دانش به عنوان یکی از منابع اصلی سرمایه مطرح است یادگیری و نوآوری جایگاهی به مراتب مهمتر از گذشته پیدا کرده است .لذا توجه اندیشمندان این عرصه از راهکار های افزایش کمی تولید به سمت راهکارهایبسط دانش و نوآوری تغییر کرده است.یکی از محصولات این تغییر در نگاه ایده مناطق یادگیری است.مناطق یادگیر ی مناطقی هستند که با ویژگی هایشان به افزایش یادگیری و نوآوری در مقیاس منطقه ای کمک می کنند. هدف از این مقاله پاسخگویی به این سوالات است که اولا چه عواملی اعم از اقتصادی و جغرافیایی زمینه ساز شکل گیری ایده مناطق یادگیری گردید؟چه دیدگاهها و نگرشها و رویکردهای تئوریکی در تعریف مناطق یادگیری وجود دارد؟ و در نهایت در چارچوب این دیدگاه هاچه ویژگی هایی را در مناطق یادگیری می توان به عنوان عوامل افزایش نوآوری و یادگیری معرفی نمود؟ این مقاله پس از مطالعه زمینه های شکل گیری نظریه مناطق یادگیری در دو پایه اقتصاد جغرافیایی و اقتصاد و مرور رویکردها و دیدگاه های موجود در مورد آن؛ به بررسی نمونه های موفق در این زمینه در گونه های مختلف می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.