واکاوی مولفههای تاثیرگذار در فرآیند مدیریت صحیح بازاریابی مرکبات از دیدگاه مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی مولفههای تاثیرگذار در فرآیند مدیریت صحیح بازاریابی مرکبات از دیدگاه مصرف کنندگان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی مولفههای تاثیرگذار در فرآیند مدیریت صحیح بازاریابی مرکبات از دیدگاه مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی مولفههای تاثیرگذار در فرآیند مدیریت صحیح بازاریابی مرکبات از دیدگاه مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی مولفههای تاثیرگذار در فرآیند مدیریت صحیح بازاریابی مرکبات از دیدگاه مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مرکبات سرشار آنتیاکسیدانها، پتاسیم، بتاکاروتن و فیبرهای محلول هستند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید می باشد.کارشناسان معتقدند ایران از نظر تنوع میوه و مرکبات در دنیا بی نظیر است. میزان سرانه تولید مرکب ات در ایران ۵۴ ودر جهان ۱۷ کیلوگرم می باشد اما سرانه مصرف میوه و سبزیجات در ایران ۳۰ کیلوگرم و در جهان ۱۲۰ کیلوگرم می باشدلذا میتوان با ارائه راهکارهای صحیح مدیریت بازاریابی مرکبات از دیدگاه مصرف کنندگان و با توجه به پتانسیل افزایش سرانهمصرف مرکبات در این مطالعه سهم انواع مرکبات در سبد میوه و سبزیجات مصرفکنندهگان و همچنین به بررسی نوعدرجهبندی ، بسته بندی و تعیین سهم هریک از مسیرهای عرضه مرکبات پرداخته شده است. اطلاعات این پژوهش به دو صورت کتابخانه ای و میدانی که با استفاده از پرسشنامه مربوط به مصرف کننده های مرکبات در شهر تهران جمع آوری و بااستفاده از نرمافزارspssمورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته و مشخص شد نوع مرکبات در انتخاب مصرف کنندگان تاثیر زیادی دارد بگونهای که پرتقال با ۵۴ درصد و نارنگی با ۲۲ درصد بیشترین میزان مصرف را داشته همچنین یافته های ت حقیق نشان میدهد خردهفروشیها با ۷۱.۳۰ درصد بیشترین عرضه مرکبات و بستههای پلاستیکی با ۳۷ درصد بیشترین مصرف راداشته و مشخص شد درجهبندی و بسته بندی در خرید مرکبات بسیار تاثیر داشته، و طبق یافته های پژوهش بین درآمد با میزان مصرف مرکبات در سطح ۹۹ درصد رابط ه معنی داری وجود دارد. طبق یافته های پژوهش می توان با ایجاد اعتماد درمصرفکنندهگان از طریق رعایت اصول صحیح بسته بندی مرکبات به منظور تسریع در توزیع و صرف جویی در وقت مصرف -کننده و همچنین شناسایی مکانهای توزیع و فروش مرکبات در مناطق پر جمعیت شهری یا روستا یی و عرضه مستقیم محصولات توسط تعاونیهای مرتبط به مدیریت صحیح بازایابی مرکبات دست یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.