شناسایی عوامل موثر بازاریابی سیار سیب از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بازاریابی سیار سیب از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بازاریابی سیار سیب از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بازاریابی سیار سیب از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بازاریابی سیار سیب از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با گسترش روزافزون دستگاه های موبایل، تجارت و بازاریابی الکترونیکی از فضای اینترنت و کامپیوترهای شخصی فراتر رفته و روی گوشی های موبایل نیز رشد و نمود پیدا کرده است. امروزه به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله اینترنت و تلفن همراه به راحتی می توان ازآخرین قیمت بازار، خریداران، مراکز عمده خرید و … اطلاع حاصل نمود و با تکمیل اطلاعات اقدام به اخذ تصمیم نمود. ارزانی، سرعت عمل وسهولت در استفاده از تلفن همراه در زمینه خرید و فروش اجناس از جمله مهمترین قابلیت های تجارت به کمک تلفن همراه می باشد که حتی یک فرد روستایی دور افتاده نیز می تواند از خدمات آن استفاده نماید. توجه به اهمیت و ضرورت بازاریابی در محصولات کشاورزی خصوصاًبازاریابی سیار و مشکل بازار که پس از تولید، چالش بزرگ بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی که همه ساله با فرا رسیدن فصل برداشتمحصولات از جمله سیب رخ می نماید و اینکه محصول سیب ایران براساس اعلام سازمان جهانی خواربار فائو رتبه چهارم تولید سیب را در جهان داراست و در این میان آذربایجان غربی از لحاظ مقدار کشت و تولید سیب رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است. بدین منظور تحقیق حاضر با هدف بررسی الزامات بازاریابی سیار سیب از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام گرفتهاست. تحقیق از نوع کاربردی و روش تحقیق آن تحلیل عاملی اکتشافی انتخاب شد. ابزار اصلی تحقیق پرسشنامه است. روایی پرسشنامه با استفاده از نظرات اساتید راهنما و مشاور و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ در بازه ۷۶ / ۰ – ۹۳ / ۰ مورد تأیید قرار گرفت. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل ۳۰۴ نفر از کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی بودند. تجزیه و تحلیل آماری پس از استخراج داده ها از طریق نرم افزار SPSS/V20.0 صورت گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی،متغیرهای تحقیق در ۶ عامل فنی و زیرساخت ها، فرهنگی اجتماعی، سیاستگذاری، اقتصادی، آموزشی ترویجی و حمایتی می باشند و این ۶عامل حدود ۰۳ / ۶۷ % از کل واریانس الزامات بازاریابی سیار سیب از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی را تبیین می نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.