توسعه گردشگری درایران: موانع ، فرصتها وراهکارهای پیشنهادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
توسعه گردشگری درایران: موانع ، فرصتها وراهکارهای پیشنهادی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد توسعه گردشگری درایران: موانع ، فرصتها وراهکارهای پیشنهادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه گردشگری درایران: موانع ، فرصتها وراهکارهای پیشنهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن توسعه گردشگری درایران: موانع ، فرصتها وراهکارهای پیشنهادی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
در این مقاله سعی می شود تا با نگاهی به صنعت توریسم و گردشگری در سطح جهان و ایران به این سوالات پاسخ داده شود که «مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه و شکوفایی صنعت گردشگری ایران چه می باشد؟» و «چه سیاستها و راهکارهایی را ایران می بایست بمنظور افزایش تعداد بازدید گردشگران خارجی از این کشور در پیش بگیرد؟» . بدین منظور؛ ما از تئوری تصورگری اجتماعی (Social representation theory) که پیوند نزدیکی با مسئله تحقیق مان دارد بهره خواهیم گرفت. بر اساس یافته های این تحقیق؛ مشکلات و موانع بهبود جایگاه جهانی ایران در حوزه جذب گردشگر را می توان در چهار مورد کلی الف)تنش موجود در روابط ایران با غرب و کشور های منطقه خاورمیانه؛ ب) تبلیغات منفی رسانه های غربی و منطقه ای در مورد ایران؛ ج) ضعف امکانات و زیرساخت های گردشگری در ایران؛ و در نهایت، ضعف مدیریت صنعت گردشگری ایران در انجام تبلیغات بمنظور معرفی نمودن جاذبه های گردشگری این کشور به جهان دانست. در راستای حل این مشکلات و موانع؛ راهکارهایی در این مقاله ارائه گردیده است که بر اساس آنها می توان بطورکلی با الف) بالا بردن امکانات زیربنایی و ساختاری گردشگری در ایران؛ ب) اتخاذ سیاست نتش زدایی با جهان؛ ج) انجام تبلیغات بمنظور شناساندن تمدن، تاریخ و فرهنگ ایران نسبت به بهبود دید گردشگران خارجی برای سفر به ایران اقدام نمود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.