تدوین استراتژی محیط زیستی با استفاده ازروش تحلیلی swotوماتریسQSPM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین استراتژی محیط زیستی با استفاده ازروش تحلیلی swotوماتریسQSPM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین استراتژی محیط زیستی با استفاده ازروش تحلیلی swotوماتریسQSPM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی محیط زیستی با استفاده ازروش تحلیلی swotوماتریسQSPM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین استراتژی محیط زیستی با استفاده ازروش تحلیلی swotوماتریسQSPM :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

همان طور که می دانیم یکی از شاخصه های مدیریت زیست محیطی، مدیریت استراتژیک است. مدیریت استراتژیک عبارت است از مجموعه تصمیمات و فعالیتهای از پیش تعین شده برای دستیابی به هدفهای سازمان. در مدیریت استراتژیک فعالیتهای گوناگونی مانند تعیین رسالت سازمان، شامل بیانیه های کلی درباره قصد، فلسفه و هدفهای آن تجزیه و تحلیل سازمان به نحوی که وضعیت و توانایی های درون آن را نشان دهد. ارزیابی محیط خارجی سازمان برحسب رقابت و عوامل عمومی، تجزیه و تحلیل گزینه های ممکن که از برابر نهادن وضعیت سازمان و محیط خارجی نمایان شده اند..در این مقاله توصیفی-تحلیلی که با هدف کاربردی نگاشته شده است،طی سه مرحله ورودی، مقایسه و تصمیم گیری تلاش شده که چارچوبی برای تدوین استراتژی بیان شود.در ابتدا از ماتریس های IFE ، EFE استفاده شده ودر مرحله دوم مقایسه را انجام داده سپس ،از ماتریس SWOT برای استخراج استراتژی ها و سپس برای تعیین موقعیت سازمان،ماتریس ارزیابی موقعیت ارایه شد..در مرحله اخر با استفاده از ماتریس QSPM بهترین راهبردها انتخاب و پیشنهاد و به کار گرفته شوند.استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره و روش آنتروپی شانون برای انسجام تدوین برنامه استراتژیک پیشنهاد می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.