تبیین استراتژی های برند گردشگری مبتنی بر تصویر ذهنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین استراتژی های برند گردشگری مبتنی بر تصویر ذهنی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین استراتژی های برند گردشگری مبتنی بر تصویر ذهنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین استراتژی های برند گردشگری مبتنی بر تصویر ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین استراتژی های برند گردشگری مبتنی بر تصویر ذهنی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

برند گردشگری زیرمجموعه برند مکان واصلی ترین برند در راستای اهداف گردشگر ی است. ای ن نوع برند، مقصد را به عنوان محصولی برای گردشگران در نظر می گیرد. ازآنجایی که مقصدها مکا نهایی هستند که مردم آن ها را به منظور تجربه ای خاص و بر اساس درکی که از خصیصه خاصی از جاذبه حاصل شده است، برای اقامت و سفر انتخاب می کنند ، می توان با استفاده از روش های برنامه ریزی برای آن ها یک برند ایجاد کرد که بدین ترتیب، گردشگران در هنگام انتخاب بین مقصدی که به برند تبدیل شده و رقبای آن، به خاطر جایگاه بهتری که برند در ذهن ها دارد، مقصد دارا ی برند را ترجیح دهند. این گونه است که امروزه توجه صرف به ز یرساخت ه ای سخت از ب ین رفته و تمرکز ی قابل توجه به زیرساخت های نرم، طرح ریزی شهری نظیر طرح ریزی یک تصویر ذهنی خوب یا ساخت ی ک برند برا ی شهر در حال شکل گیری است. هدف این مقاله، معرفی مفاهیم مرتبط با برند گردشگری و مشخص کردن رابطه ب ین تصو یر ذهن ی و برند گردشگر ی است. در این راستا، به روش اسنادی مفاهیم مرتبط شناسایی شده و درنهایت اهداف، استراتژی ها و سیاست ه ای عام در برنامه ریزی برند گردشگری مبتنی بر تصویر ذهنی ارائه می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.