بررسی مولفه های مدیریتی تاثیرگذار در بازاریابی مرکبات جنوب کرمان مطالعه موردی جیرفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مولفه های مدیریتی تاثیرگذار در بازاریابی مرکبات جنوب کرمان مطالعه موردی جیرفت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مولفه های مدیریتی تاثیرگذار در بازاریابی مرکبات جنوب کرمان مطالعه موردی جیرفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مولفه های مدیریتی تاثیرگذار در بازاریابی مرکبات جنوب کرمان مطالعه موردی جیرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مولفه های مدیریتی تاثیرگذار در بازاریابی مرکبات جنوب کرمان مطالعه موردی جیرفت :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در جهان کنونی، تولید به منظور فروش در بازار صورت می گیرد و از سوی دیگر با توجه به جهانی شدن اقتصاد و جهت گیری هرچه بیشتر آن به سمت یکپارچگی، رقابتی شدن و در عمل گسترده شدن بازارها ضروری است که عرضه کنندگانمحصولات کشاورزی با علم مدیریت بازاریابی آشنایی کافی داشته باشند.کارشناسان نیز باید مدیریت بازاریابی محصولات را بشناسند تا بتوانند وضایف خود را بخوبی انجام داده و در عصر کنونی که رقبای قدرتمندی در عرصه تولیدات کشاورزی دربازارهای داخلی و بین المللی وجود دارند، جایگاه مناسبی برای محصولات کشاورزی کشور پیدا کرده و آنرا تداوم بخشند ، ازآنجایی که مرکبات منبع عمده گروه کثیری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان منطقه جنوب کرما ن و همچنین منبع مهم برای تحصیل ارز به کشور است، و منطقه جنوب کرمان در تولید مرکبات در کشور مقام سوم را داراست و وجود یک سیستمکارا در بازاریابی کشاورزی، خود به عنوان ابزاری موثر، منجر به افزایش رشد تولیدات این بخش می شود. در این راستا در این پژوهش مولفههای مدیریتی تاثیرگذار بر بازاریابی مرکبات جنوب کرمان مورد بررسی قرار گرفت و اطلاعات به دوشیوه داده -های اولیه و دادههای ثانویه جمع آوری شد. داده های اولیه بصورت پیمایشی و تکمیل پرسشنامه بوده است سپس با استفاده از نرمافزارspssمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. و بر اساس فرمول کوکران از ۱۶۵ بهره بردار ۱۰۹ نفر به عنوان نمونه و بصورت تصادفی ساده انتخاب شد. طبق یافته های پژوهش تولید کنندگان مرکبات مشتریان خود را بیشتر برا اساس تقاضایمیدانداران با عمدهفروشان با ۴۱.۲۸ % تعیین می کنند. همچنین مشاهدات نشان می دهد از ب سته های پارچه ای وموادیگر با%۷۸.۷۰ و از بستههای کاغذی و مقوایی ۲۱.۳۰ % استفاده می شود و ایجاد تعاونی های تولید کننده گان محصولات باغی جهت شناسایی سلایق مصرفکنندهگان و بازارهای مصرف و خرید و صادرات محصولات باغداران منطقه به بازارهای شناسایی شده به عنوان یکی از راهکارها ارائه میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.