اولویتبندی مؤلفههای اقتصادی مؤثر برایجاد تعاونیهای گردشگری درایران با تکنیک انتروپی مورد مطالعه: استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویتبندی مؤلفههای اقتصادی مؤثر برایجاد تعاونیهای گردشگری درایران با تکنیک انتروپی مورد مطالعه: استان مازندران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویتبندی مؤلفههای اقتصادی مؤثر برایجاد تعاونیهای گردشگری درایران با تکنیک انتروپی مورد مطالعه: استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویتبندی مؤلفههای اقتصادی مؤثر برایجاد تعاونیهای گردشگری درایران با تکنیک انتروپی مورد مطالعه: استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویتبندی مؤلفههای اقتصادی مؤثر برایجاد تعاونیهای گردشگری درایران با تکنیک انتروپی مورد مطالعه: استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر، یک تحقیق کاربردی است که برای پیشبرد آن از نظر خبرگان صنعت گردشگری و بخش تعاونی استان مازندران بهره گرفته شد. پس از جمعآوری اطلاعات اولیه بهکمک مبانی نظری مربوط و موجود در صنعت گردشگری و همچنین ادبیات موجود در رابطه با بخش تعاون و از جمله تعاونیهای گردشگری در ایران و جهان، طرح تحقیق پیشنهاد شد. این طرح شامل طرح مسئله و سپس توضیحاتی در رابطه با اهداف و پرسشهای اصلی که برای پاسخگویی بدانها ۲ پرسش فرعی مطرح شد. پس از تأیید طرح پیشنهادی عملیات تکمیل ادبیات و بررسیهای میدانی بهوسیلهی یک پرسشنامه محقق ساخته با پایایی ۷.۰۷ و روایی صوری تایید شده از سوی اساتید آغاز و در ادامه معناداری دادههای ناپارامتریک حاصل از جمعآوری پرسشنامهها به کمک آزمونهای تیتکنمونهای بررسی و در سپس بهوسیلهی آزمون فریدمن رتبه بندی ای صورت گرفت. در انتها برای حصول پاسخ پرسش اصلی تحقیق از یکی از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره برای اولویتبندی بهرهگرفته شد. سرانجام با توجه نتیجهی آزمون تی، نتایج حاصل از انجام انتروپی ۱۹ مؤلفه از ۲۲ مؤلفه برای در بعد اقتصادی معنادار و سپس وارد مرحلهی اولویتبندی و وزن دهی مؤلفهها با کمک انتروپی شدند. که در نهایت ۱۲ اولویت از مؤلفههای اقتصادی ایجاد تعاونیهای گردشگری در استان مازندران بدست آمد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.