مقایسه روش مکانیک شکست الاستیک خطی و ناحیه شکست چسبنده در بررسی رفتار ترک خوردگی مخلوط های آسفالتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه روش مکانیک شکست الاستیک خطی و ناحیه شکست چسبنده در بررسی رفتار ترک خوردگی مخلوط های آسفالتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه روش مکانیک شکست الاستیک خطی و ناحیه شکست چسبنده در بررسی رفتار ترک خوردگی مخلوط های آسفالتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه روش مکانیک شکست الاستیک خطی و ناحیه شکست چسبنده در بررسی رفتار ترک خوردگی مخلوط های آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه روش مکانیک شکست الاستیک خطی و ناحیه شکست چسبنده در بررسی رفتار ترک خوردگی مخلوط های آسفالتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

از آنجا که دو تئوری مکانیک شکست الاستیک خطی و تئوری ناحیه شکست چسبنده (CZM) پایه و اساس بیشتر مدل های ارزیابی رفتار ترک خوردگی مخلوط های آسفالتی می باشند مروری بر تحقیقات انجام گرفته در زمینه روند گسترش ترک در رویه های ترک خورده نشان می دهد که در روش مکانیک شکست الاستیک خطی خصوصیات شکست مصالح با استفاده از ضریب شدت تنش تعیین می شود این در شرایطی است که انرژی شکست نقش تعیین کننده ای در تعیین خصوصیات شکست مصالح با استفاده از روش CZM دارد در این پژوهش ضمن بررسی مبانی کلی این دو تئوری با ارائه چند نمونه از مدل سازی رویه های آسفالتی ترک خورده به بررسی مزایا و معایب هر یک ار زوش ها پرداخته می شود نتایج بدست آمده از این تحقیقات نشان می دهد که در دمای پایین (دمای زیر ۱۰- درجه سانتی گراد) بدلیل کوچک بودن ناحیه شکست در اطراف نوک ترک استفاده از تئوری مکانیک شکست الاستیک خطی در بررسی رفتار گسترش ترک مناسب می باشد در حالیکه استفاده از تئوری ناحیه شکست چسبنده به دلیل لحاظ کردن خصوصیات ویسکوالاستیک مصالح آسفالتی در دماهای بالاتر از دقت بیشتری در توصیف این رفتار برخوردار است همچنین با استفاده از این تئوری می توان رفتار شکست رویه های آسفالتی در شرایط دمایی مختلف بخوبی تعیین کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.